METALHEAD

METALHEAD

onsdag 11 september 2013

Tjena!

Idag har mitt smink sett ut så här, sweet! ;D Har tyvärr ingen bild på min outfit hah^^
Idag så har jag varit på gitarrlektion i Leksand med bästa Axel! Det gick superbra och det var kul att få börja igen :) Var ett tag sen sist!
Annars så har jag pysslat på mitt rum, sytt lite och fixat i ordning mig inför gitarren osv!
Imorgon blir det nog en rätt chill Torsdag! Justeh! Jag träffade John, James och Jesper på brandmannen innan jag träffade Axel! Det var så himla kul att träffa dem igen, har inte träffat dem sen estet :P
Kom på att jag har en till bok som jag måste lämna tillbaks i skolan, som jag hittade i en mapp haha^^ Så då blir det tillbaks till skolan sen då ;) Vi får se vilken dag det blir.

Men nu ska jag kolla på Pewdiepie o käka lite Ben & Jerrys! YUMMY!

Rock on Metalheads!

Här kommer en bild på jag o axel från idag! du är fan bäst bro!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar