METALHEAD

METALHEAD

lördag 14 september 2013


Nämen tjenare!

Denna posten skulle egentligen kommit igår, men då hann jag inte lägga upp den! Men nu kommer den iaf, bättre sent än aldrig ;) 
Igår så jobbade jag och efter jobbet så åkte jag direkt in till Leksand för en fika med Erika! Eller det blev väll mer ''matigt'' för mig hah! Åt en tex-mex på siljan som var supergod!
Sedan blev det bara my resten av kvällen c: Trodde att jag skulle iväg men det blev inte så. Blev hemma mys med grillmat och sol istället :)
Här får ni lite bilder på mig av gårdagens outfit ;D




Svarta Jeans: Carlings
Skinnväst: Gina Tricot (Röda detaljer+nitar har jag satt dit själv)
Smycken, plånboken, nitarmbandet, skorna, nitskärpet och skorna är köpta på veteranmarknader o seond hand :)

Rock On Metalheads! \m/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar