METALHEAD

METALHEAD

tisdag 10 september 2013

Tjäääänah!

Åh vad jag längtar tillbaks till rockstad! På bilden ser ni korpiklaani <33333
Idag har det inte alls hänt mycket, eller lite har det hänt iaf. Innan jag åkte in till Leksand vid 2 så var det rätt segt, typ gjorde mig i ordning, städade, lyssnade på musik. Men sedan så åkte jag in till åkdon o termos i Leksand med Chevellen! Sedan träffade jag oxå Jennifer, hon fick några LP:s som jag inte använde så då tänkte jag, varför ska dem ligga är o inte bli spelade? Bättre om dem används :) 
Imorgon ska jag jobba med mina läxor som jag fått av distanskursen i sömnad, ska bli azum! Jag har bara lite kvar att sy på en väska, sedan efter det ska jag sy klart en necessär som vi skulle dekorera osv :)
Men nu ska jag bara mysa lite tänkte jag, kanske kolla lite på nån film :) 
Men ha det så bra vänner!

Rock On Metalheads!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar