METALHEAD

METALHEAD

måndag 23 september 2013

Halloj vänner!

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen! Men här kommer ett inlägg till er! Jag har som sagt haft rätt mycket för mig, massa gitarrlektioner, sömnad, städning osv. Men annars så rullar vardagen på som den ska, jag är ute och går mycket nu i det fina höstvädret :) Det roliga som har hänt ät väll att jag börjat dricka mer kaffe än vad jag gjorde haha^^ Nu blir det oftast eftermiddagskaffe o så :P Förr hatade jag smaken av vanligt kaffe, men nu så älskar jag den^^ Den ända jag kunde dricka var Kaffe Latte ;) 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen blir det lite powerwalk med lite Raubtier och HCSS i lurarna!

Bilden ni ser är typ dagens insta-bild :) Mitt smink ser ni hur de ser ut o så^^

Bjuder på väldens bästa låt av Raubtier!


Rock On Metalheads!
Och ha en fin dag vänner :*

4 kommentarer:

  1. Åh, var du också på rockstad i år? :)
    Det var mitt första år, kommer helt klart dit igen nästa år :D
    / http://belindaz.blogg.se/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp det var jag! Ja såklart jag ska dit nästa år! kom o säg hej om du ser mig! (y)

      Radera