METALHEAD

METALHEAD

måndag 9 september 2013

Halloj!

Jahapp! idag är det måndag, för er som inte visste det^^ Har varit en väldigt slapp dag :3

Åh vad jag längtar tillbaks till rockstad <3 Jag minns fortfarande hur jag stod längst fram på HCSS och sjöng med i varenda låt dem spelade! Vilken show, vilken upplevelse!

Granny Goes Street i falun var asgrymt! jag såg lé betre och Billion Dollar Babies :P
Lé Betre var as grymma som vanligt, och Billion Dollar Babies levererade som dem alltid gör! Blev dock lite smått rädd när dem smällde av massa smällar när jag stod längst fram haha!
Träffade många trevliga människor och att hänga med Jennifer är alltid askul! :D

Idag så har det faktiskt inte hänt så mycket, har mest tädat och chillat :) Men snart ska jag ut och gå powerwalk med mig själv hah! Men det är härligt att gå själv o lyssna på musik^^ ha det bra vänner, vi ses snart igen!

Rock On metalheads!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar