METALHEAD

METALHEAD

måndag 16 september 2013


Halloj!

Hoppas ni alla fina vänner har de bra där ute :) Just nu mår jag sådär eftersom jag känner mig trött, utarbetad och jag har ont i armar o nacke. Men inte hänga läpp för de! En bra sömn i natt o jag kommer känna mig pigg igen imorgon! 
Jag har pysslat med mkt idag! Jag har träffat min älskade bästiii Becca, jag har bakat, sytt, gått powerwalk....det var nog allt^^ Så jag känner att jag ska kolla nån rolig film ikväll innan jag somnar. Liksom bara ta de lugnt och varva ner ett tag :)
Annars så händer det väll rätt så mkt denna vecka, gitarr på onsdag med Axel osv :)

Ha det bra vänner, simma lugnt :)

Välkomnar Saxon, Easy och Billy till min LP familj!

                                                     Bak från Idag: En päron Tarte Tatain!

Äppelpaj till familjen igår! :)

Avslutar bilderna med en fin bild på mig o min bästii Becca!<3

Rock on metalheads! \m/

2 kommentarer: