METALHEAD

METALHEAD

tisdag 8 oktober 2013


Hejsan!


Nu har äntligen alla fina färger kommit! Älskar att matcha dessa underbara färger med fina accessoarer, T.ex denna underbara varma sjal från Gina Tricot! Tyvärr tror jag den inte finns i sortimentet nu, köpte den nämligen förra året :) Men som sagt, jag älskar skotskrutigt! Ett av mina favoritmönster! <33
Det har börjat så himla bra serier nu, mina favoriter är Partaj, Café Bärs, Vikings och Under The Dome! Dessa serier går på 4:an och 5:an! På Söndag är det Partaj och Café Bärs som gäller, sen på Torsdag är det Vikings och Under The Dome! 
Idag har det inte hänt så mkt, jag kanske orkar att ta mig ut på en promenad senare ikväll! På Onsdagar och Fredagar är mina ''vila dagar'' då jag tar det lugnt och ägnar mig åt roliga saker som gitarr, syr o.s.v :)
Men idag ska jag nog pyssla lite med olika saker! Ska sy lite o grejja lite med redigering av höst bilder jag var ute och fottade igår! 
Ha det bra vänner, puss! :*



Bilder från min favvo serie: Vikings! <3

Avslutar detta inlägg med en härlig höstbild från mina trakter!

Rock On!! \m/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar