METALHEAD

METALHEAD

torsdag 10 oktober 2013

Nämen tjenare!


Jag hoppas ni har en fin dag vänner! Det har jag iaf....FÖR IKVÄLL ÄR DET VIKINGS PÅ 4:AN!!! :D
Äntligen! Wohoo c: Sen så har jag en chill dag förövrigt, med massa musik och pyssel! Jag bara älskar att lyssna på Powerwolf när jag syr! Man får en kraft som är obeskrivlig! Adrenalinet börjar pumpa när man hör metal, och då blir man ju glad och pigg, så det funkar utmärkt! :)
Jag längtar till nästa Rockstad! Då ska jag äntligen få se Tyr och Imber!!! (y) Räkna med att jag kommer stå längst fram!^^ 
Ikväll blir det promenad igen! Har nästan blivit så att jag verkligen inte kan leva utan mina jogging/ powerwalk turer nu! :) Man blir så glad och positiv c: Men på Onsdagar och Fredagar har jag mina dagar då jag inte tränar, men ibland så tränar jag på de dagarna. Då byter jag ut dagarna lite som jag vill :)

Jag bjuder på lite bilder oxå! 


Detta är två av mina kuddar jag sytt! Awesome vah??^^


Jag och Powerwolf!!!<3333333

Avslutar med världens grymmaste låt av ett väldigt awesoooome band! 

Rock On Metalheads! \m/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar